Maxperts support desk: wij staan voor u klaar

Bij ICT vragen of problemen, wilt u meteen bij iemand terecht kunnen. De Maxperts support desk biedt professionele ondersteuning. Apple professionals zitten voor u klaar om helder antwoord te geven op u vragen of snel en efficiënt problemen op te lossen zodat u weer snel aan de slag kunt. Wij werken met korte lijnen.

 

U wordt direct geholpen door een medewerker met verstand van zaken die op de hoogte is van uw situatie.

Meest gestelde vragen

Heeft u een vraag? Wellicht staat het antwoord bij onze meest gestelde vragen.

We willen in de cloud, moeten we dit doen?

Maxperts helpt met het zoeken naar het juiste antwoord op deze vraag. Iedere situatie kent zijn eigen oplossing en iedere persoon voelt zich prettig bij een bepaalde oplossing. Let us help out.

Het internet is traag, kunnen jullie helpen?

Helpen het internet versnellen is niet ons voornemen. De internetlijn beoordelen en stap voor stap uitsluiten of er lokale netwerkvertragingen is iets waar wij mee kunnen helpen.

Wat is het verschil tussen een echte Apple Expert en andere IT specialisten?

Als Apple consultant dienen wij over bepaalde specifieke kennis te beschikken die andere IT consultants niet dagelijks inzetten. Specifieke Apple kennis is jarenlange ervaring in hard- en software en kennis van de omgeving waar de devices mee zijn verbonden.